خبرهای داغ:

پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگار

همدان-استاندار همدان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۲۸۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت روز خبرنگاربه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر به‌فرد جهت قدردانی و تقدیر از زحمات فرهیختگانی است که دانستن را حق مردم می‌دانند و مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقیقت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی، چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

خبرنگاران با هدف اعتماد‌آفرینی در جامعه  در چالش‌ها و بحران‌ها به مدد سیستم مدیریتی آمده‌ و با انعکاس مشکلات مردم استان در شهرها و روستاها نقشی ارزشمند و بی بدیل ایفا می‌نمایند و زمینه خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را فراهم می‌سازند.

امروز نقش خبرنگاران در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان همدان به‌عنوان یکی‌ از استان‌های توسعه‌یافته، حائز اهمیت است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی، روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه بالاخص مدیران، خبرنگاران و عکاسان که در همه ایام سال با تلاش بی‌وقفه و فداکاری‌‌ها  بالاخص در ایام شیوع کرونا، همگام با کادر بهداشت و درمان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند، و همچنین تلاش و همکاری خوب خبرنگاران در پوشش خبری گسترده انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برای جلب مشارکت حداکثری مردم را ارج می‌نهیم و امیدواریم در سایه وحدت، همدلی و همراهی همه مجموعه‌ها و تلاش اصحاب رسانه شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم کشور عزیزمان ایران و استان همدان باشیم.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات