فرمانده سپاه کربلا خبر داد

استفاده از ظرفیت بسیج برای مهار آتش سوزی در میانکاله / حفاظت از میانکاله در دستور کار سپاه قرار گرفت

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج به عنوان نیرو‌های مردمی برای حفاظت از منابع طبیعی استان پای کار هستند، افزود: بسیج امکانات برای مهار اتش سوزی‌ها در میانکاله در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۶۳۰۲۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
استفاده از ظرفیت بسیج برای مهار آتش سوزی در میانکاله / حفاظت از میانکاله در دستور کار سپاه قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در راستای نظارت میدانی بر روند اجرایی طرح صیانت و حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها توسط بسیج و سپاه که این طرح بر اساس تفاهم نامه مشترک سازمان منابع طبیعی با سپاه بر عهده این نهاد مردمی واگذار شده است، از اجرای طرح صیانت و حفاظت منطقه شبه جزیره میانکاله شهرستان بهشهر بازدید به عمل آورد.
 
استفاده از ظرفیت بسیج برای مهار آتش سوزی در میانکاله / حفاظت از میانکاله در دستور کار سپاه قرار گرفت
در حاشیه این بازدید سردار مسلمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به  تفاهم نامه سپاه با مناطع طبیعی در راستای حفاظت از منابع طبیعی گفت: سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج به کمک مناطع طبیعی آمده است.

فرمانده سپاه کربلا افزود: جلوگیری از قاچاق چوب و حفاظت از درختان جنگلی از جمله مواردی است که در جلسات متعدد با منابع طبیعی مطرح شده است.

سردار مسلمی در ادامه به گستردگی منابع طبیعی در مازندران هم اشاره و اضافه کرد: ظرفیت بسیج برای حفاظت از منابع طبیعی بسیار موثر است  و حضور بسیج در گلوگاه‌های قاچاق چوب می‌تواند، بازدارنده باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به منطقه میانکاله هم اشاره کرد و یادآور شد: این منطقه در جهان بی نظیر است و اخباری که در باره واگذاری منتشر شده، همه کذب محض است. این منطقه نه واگذار شده و نه واگذار خواهد شد.

سردار مسلمی با اشاره به آتش سوزی در این منطقه هم گفت: یکی از مواردی که به عنوان وظیفه در تفاهم نامه سپاه و منابع طبیعی منعقد شده حفاظت و صیانت از این منطقه  است  که بازدید‌های میدانی صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلاادامه داد: عوامل آتش سوزی در این منطقه  و شناسایی افرادی که به صورت عمدی دست به این کار زدند در حال بررسی است.

سردار مسلمی با تاکید بر راه اندازی گشت رضویون برای حفاظت از میانکاله، خاطرنشان کرد:با استفاده از ظرفیت بسیج،   ظرفیت دامداران و نهاد‌ها باید برای مهار آتش سوزی استفاده کرد.

فرمانده سپاه کربلا  با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج به عنوان نیرو‌های مردمی برای حفاظت از منابع طبیعی استان آماده و پای کار هستند، افزود: بسیج امکانات برای مهار اتش سوزی‌ها در میانکاله در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار