جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

آرمان‌های امام راحل با پشتیبانی مردم پابرجاست

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: آرمان‌های امام راحل با پشیبانی شما مردم قدرشناس بیش از ۴۰ سال است همچنان در کشور پابرجاست.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۱۲
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلیزاده در معارفه فرمانده سپاه ورزقان افزود: صبر و شکیبایی در برابر مشکلات و پیروی از ولایت فقیه ملت ایران ضامن پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در کشور است.  وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال است با همت و پشتیبانی شما مردم آرمان‌های امام راحل در کشور پابرجاست و ملت بزرگوار کشور با این همه مشکلات اقتصادی همچنان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده اند.

سردار عباسقلی زاده در ادامه صحبت‌های خود سید الشهدا را الگوی آزادی خواهی در مقابل ظلم و ستم بیان کرد و گفت: امام حسین (ع) با نثار جان خود پیام ایستادگی و آزادی خواهی را برای ما مسلمانان ترسیم کرد و امروز ملت ایران با مشکلات مختلفی که دارند درمقابل یزدیان زمان ایستاده و صف آرایی کرده اند و الحمدالله ثمره آن امنیت مطلق در منطقه می‌باشد که این بزرگواری ملت سلحشور ایران اسلامی است و این نعمت و افتخار بزرگ مدیون خون شهدا در کشور است.

 امام جمعه ورزقان هم در این مراسم با تاکید براینکه سپاه یک نهاد مقدس در چشم همه و برآمده از خون شهدا و یادگار شهید باکری‌هاست افزود:امروز برای سپاه نباید به عنوان یک نیروی نظامی در محدوده ایران نگاه کرد، بلکه سپاه نهادی در پایداری انقلاب اسلامی است و هرجا انقلاب اسلامی در خطر باشد سپاه در آن جا حضور دارد.

حجت الاسلام پورمحمد به سرافرازی و پیش تازی کشور در چهار دهه انقلاب اسلامی در امنیت و دفاع از مرز و بوم تاکید کرد و گفت: این موفقیعت‌ها مرهون تلاش و از جان گذشتگی نیرو‌های نظامی و انتظامی خصوصا سپاه ماسداران در کشور است که خداوند منان را شاکریم.

در این آیین جمیل سیابی به عنوان فرمانده جدید سپاه ورزقان معرفی و از خدمات سرهنگ سیفی قدردانی شد.

ارسال نظرات