خبرهای داغ:

پیام شهردار سرخه به مناسبت روز خبرنگار

شهردار سرخه با انتشار پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سرخه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۹۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مصطفی نطنزی شهردار سرخه با انتشار پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان سرخه  تبریک گفت.

 متن پیام بدین شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

 درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسان های شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشند و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کرده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهرستان سرخه، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها، خدمات دولت و نظام ‌تشکر و قدردانی نموده ، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می‌نمایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها