خبرهای داغ:
با صدور پیامی؛

فرماندهی سپاه استان سمنان روز خبرنگار را تبریک گفت

سردار حمید دامغانی، با صدور پیامی این روز را که یادگار شهیدانی چون محمود صارمی است را به همه خبرنگاران و اهالی رسانه و اهل قلم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۲۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با صدور پیامی این روز را که یادگار شهیدانی چون محمود صارمی است را به همه خبرنگاران و اهالی رسانه و اهل قلم تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

اگر زحمات شما نباشد این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود، شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید. بدون این دوربین ها ، قلم ها و دلسوزی های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب ، این کار های ما مثل یک چیز های تثبیت نشده است. (مقام معظم رهبری 22/8/1380)

خبرنگاران طلایه داران جبهه ی آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق برآید.

امروزه حرکت در راه ترویج فرهنگ بسیج از عظمتی برخوردار است که هیچ قلم و بیانی را توان ترسیم نیست، لذا امروز در هیاهوی رسانه های مدرن حاضر شدن در حوزه نشر و اشاعه ی ارزشهای انقلاب اسلامی، قدم زدن در کرانه ی فضیلت هاست.

بدینوسیله اکنون در 17 مرداد ماه و به مناسبت روز خبرنگار از همکاری صمیمانه و بی دریغ شما خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت های بسیج و سپاه و نشر اخبار و آگاهی بخشی به مردم عزیزمان در همه زمینه ها؛ تشکر می نماییم و امید است با استعانت از درگاه حق و در ظل توجهات خاصه ی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) بیش از پیش در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و صیانت بخشی به مجموعه سپاه و بسیج موفق و موید باشید.

من الله توفیق

سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها