خبرهای داغ:
جلسه شورای اداری همراه با مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۳۲۳
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه ی شورای اداری شهرستان سرخه و تقدیر از خبرنگاران شهرستان و اعضای شورای شهر اسبق با حضور مویدی زاده فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جمعه موقت و روسای دستگاه های ادرای شهرستان در روز یکشنبه 17 مرداد 1400 در سالن فرهنگسرای باران برگزار شد.

حجت‌الاسلام نطنزی امام جمعه موقت سرخه در این جلسه با اشاره به اینکه خدمت به خلق بسیار ارزشمند است و پیامبر بالاترین عبادت را خدمت به خلق دانسته است، اظهار کرد: رقابت منفی ارزشی ندارد و رقابت مثبت یعنی خدمت‌رسانی به مردم. در روایات سفارش شده پست ها و مقام ها گذراست و از آن ها به درستی بهره برید.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای جدیدی وارد شورای شهر سرخه شده و چه نیکوست که از این فرصت‌ در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند. چه بسا خدمت‌رسانی به مردم که برابر با هزار حج و عمره مقبول است و مورد امضای حق تعالی است.

امام جمعه موقت خطاب به اعضای شورای شهر عنوان کرد: این پست را امانت بدانید و اعضای شورا باید یک چشم اندازی برای چهار سال بنویسند، نیازها را طبقه‌بندی و اولویت‌ها را مشخص کنند. از سویی وحدت و انسجام بین اعضای شورا عامل موفقیت آن هاست.

نطنزی با بیان اینکه افزایش کیفی شهرستان سرخه و شهر سرخه را در نظر داشته باشید تا بتوانیم سربلند باشیم، گفت: به منظور حفظ و به کارگیری سرمایه های نیروی انسانی اعضای شورا باید بصورت ماهانه ای جلسه ای با افراد در بخش های مختلف داشته باشند. از طرفی ارائه گزارش فصلی و پاسخگویی به مردم را در برنامه های خود قرار دهند.

در ادامه این جلسه علی مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اینکه ما محرم را در پیش داریم که باید پروتکل ها را بیش از پیش رعایت شود، اظهار کرد: شهرستان سرخه اسبقه ای دیرینه در برگزاری مراسم های مذهبی داشته و دارد، اما توجه سلامت مردم در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا  (ع) حائز اهمیت است که در همین راستا همه دستگاه‌های متولی شهرستان سرخه باید در ایام محرم و صفر در راستای تبیین فرهنگ عاشورایی قدم بردارند و حفظ سلامت عمومی را به عنوان الویت در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات شهرستان سرخه اعدم استقرار تعدادی از دستگاه‌های اداری در حوزه شهرستان است که  ان شاءالله با اعتباراتی که در سال جاری در نظر گرفته شده است این مشکل حل شود.

فرمانده شهرستان سرخه اضافه کرد: تعدادی از ادارات هم به صورت نمایندگی در سطح شهرستان مستقر هستند که باید این موضوع پیگیری شود و از مدیرانی که به صورت نمایندگی هستند درخواست دارم حتما با مدیرکل مکاتبه داشته تا مردم سرخه از خدمات دستگاه‌های اجرایی بهره مند شوند.

مویدی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه عنوان کرد: روز خبرنگار فرصتی مغتنم، طلایی، ارزشمند و گرانبهاست برای گرامیداشت  مقام شامخ همه  انسان‌های خلاق و فرهیخته که در راه تنویر و روشنگری به جامعه، سرشت وجوهره ذاتی خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه صدای رسای اخبار برای تحقق آگاهی و آزادی در جامعه اند و جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها