خبرهای داغ:

نقش فعال بسیج در تمامی صحنه های انقلاب پررنگ بوده است

امام محله آل یاسین سرخه گفت: بسیج از زمان تشکیل آن در تمامی عرصه ها نقش راهبردی داشته و در تمام صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۳۶۳۱۷۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شده به ماه محرم الحرام؛ ماه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به همت گروه جهادی پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) عملیات نظافت و رنگ آمیزی مسجد و پایگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله آل یاسین انجام گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سخن مقام معظم رهبری اظهار کرد: امام خامنه‌ای (مدظله) فرمودند: هر جا از حرکت جهادی غفلت کردیم،عقب ماندیم.

وی افزود: از جنگ تحمیلی گرفته تا خدمات ارایه شده امروزی برعلیه مقابله با ویروس کرونا به معنای واقعی کلمه بیانگر مجاهدت، تلاش و کوشش بسیجیان از جان برکفی بوده که برای انجام خدمات رسانی و افزایش امید در جامعه حتی از جان خود هم گذشتند.

امام محله آل یاسین سرخه در ادامه اضافه کرد: انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم و در حوزه مساجد و پایگاه های بسیج از سوی بسیجیان امروزه بر کسی پوشیده نیست و ثمرات مطلوب به انجام رسیده برگ زرینی را در کارنامه قابل قبول این سازمان در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است.

براتی تصریح کرد: در حال حاضر نقش بسیج در تمامی عرصه‌ها اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... یک امر انکارناپذیر است، یعنی بسیج از زمان تشکیل آن  در تمامی عرصه ها نقش راهبردی داشته و در تمام صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه در این دوره نیز همچون گذشته بسیجیان پای کار بودند و با ما همکاری لازم را داشتند، گفت: با هدف انجام تعمیرات و رفع نواقص مسجد و پایگاه های خواهران و برادران سفید کاری سالن پایین مسجد ویژه حلقات صالحین و سفید کاری پایگاه و رنگ آمیزی درب و پنجره های ان با حضور بسیجیان پرتلاش جهادی و همیاری خیرین در تامین هزینه ها انجام گرفت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها