مراسم محرم در شهرستان سرخه با رعایت پروتکل ها برگزار می شود

فرماندار شهرستان سرخه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم در سطح شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۵۸
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

همزمان با فرارسیدم ماه محرم علی مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه در خصوص نحوه برگزاری برنامه ها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با اشاره به اینکه توجه سلامت مردم در مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع(  حائز اهمیت است، اظهار کرد: مراسم ماه محرم در  شهرستان سرخه طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا برگزار می شود.

وی افزود: آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روزهای اخیر شیب صعودی تعداد فوت شدگان را نشان می دهد. لیکن هنوز استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی بیش از پیش مورد تاکید است.

فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه در زمینه برگزاری مراسم ماه محرم با ابلاغ دستور العمل ریاست جمهوری به استانداران عزاداری ماه محرم با الزامات خود برگزار می شود، اضافه کرد: ضرورت دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی در ماه محرم اشاعه دهنده فرهنگ حسینی و عاشورایی باشیم.

مویدی زاده اذعان داشت: اولویت مجموعه شهرستان سرخه اجرای مصوبات و شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم است و امید است امسال نیز همچون سال گذشته با بصیرت و آگاهی مردم و عزاداران حسینی (ع) در شهرستان سرخه، شاهد رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم.

وی تصریح کرد: بنابراین ایام پیش رو نیازمند مواظبت و مراقبت بیشتر است تا با انجام امور جاری بتوانیم با اعمال محدودیت ها به برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) بپردازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار