فرمانده سپاه ساوه در دیدار و تجلیل خبرنگاران ساوجی:

ضرورت مجاهدت خبرنگاران در جبهه رسانه/خبرنگاران منویات مقام معظم رهبری را مطالبه کنند

سرهنگ دستجانی گفت: در دنیای رسانه ای امروز یک خبرنگار انقلابی ضمن رعایت اصول و حرفه خبرنگاری که امری بدیهی است،نقش بسزایی را در پیشبرد آرمان های نظام اسلامی در گام دوم انقلاب می تواند ایفا کند.
کد خبر: ۹۳۶۳۵۶۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار و تکریم خبرنگاران ساوجی گفت:در دنیای امروز که رسانه حرف اول را میزند یک خبرنگار انقلابی در انعکاس به موقع اخبار ضمن رعایت اصول و حرفه خبرنگاری که امری بدیهی است؛ نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی در گام دوم انقلاب می‌تواند ایفا کند.
 
وی گفت:خبرنگار انقلابی خبرنگاری است که جامعه و اجتماع را بسوی صفات و ویژگی‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام ارزشی هدایت می‌کند و در راه رسیدن به این هدف مهم؛ تمام ابزار خود را بکار می‌گیرد.
 
دستجانی افزود:سلاح خبرنگار انقلابی؛ قلم و دوربینی است که در کنار تعهد و تخصصی که دارد با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که نیز داراست از قبیل: عدل؛ انصاف؛ صداقت؛ شجاعت؛ ایثار؛ گذشت و ... در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی می‌کوشد تا مردم را نسبت به خدمات و اقدامات مسئولین دلگرم و دستاورد‌های نظام اسلامی را تبیین و دشمنان را با سلاح خود ناامید سازد.

وی بیان کرد: خبرنگار انقلابی با پرهیز از جانب داری و سیاست زدگی؛ بی طرفی کامل و فارغ از همه سلایق سیاسی با شفاف سازی موضوعات و با کشف حقایق و انعکاس مشکلات مردم موجب ایجاد امید و نشاط در جامعه می‌شود و با مطالبه گری که دارد موجب تکاپو و حس امیدواری در بین مردم نیز می‌گردد چراکه دانستن آنچه که در جامعه رخ می‌دهد بر عهده خبرنگاران بوده و مردم نیز حق دارند جامعه‌ای پویا داشته باشند و نسبت به تحولات آن آگاه باشند، زیرا که مبانی و اصول ارزشی انقلاب اسلامی ما نیز بر مبنای آگاهی بخشیدن بوده است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار