خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نهاوند تأکید کرد

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ماه محرم

نهاوند-رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نهاوند بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ماه محرم تأکید کرد و گف: دسته روی به صورت محلی به شرط عدم تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد.
کد خبر: ۹۳۶۳۶۰۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ماه محرمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محسن یوسفی در جلسه ستاد پیشگیری،  کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان نهاوند اظهار داشت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها بر اساس ستاد کرونا این است که ما ۲۱ مصوبه داشتیم که بخش قابل توجه آن عمومی بوده است و دستورالعمل‌های آخرین مرحله بحث مراسم عزاداری‌ها بوده است که با فاصله یک دوم می‌توانند عزاداری داشته باشند و برای فضاهای باز به صورت یک چهارم است.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های ماه محرم تأکید کرد و افزود: دسته روی به صورت محلی بلامانع است، به شرط عدم تجمع یکجا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد، و منتهی به مرکز شهر نشود.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان نهاوند گفت: ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده و توزیع ماسک‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن جاها و پخش نذورات به صورت بسته‌بندی‌های خشک صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به صورت مجزا تمام هیئت‌ها جمع‌آوری شده‌اند و با مبلغین هم یک سمینار داشته‌ایم و به مبلغینی که در جلسات ما نبودند سفارش اکید شده است که آنان را هدایت کنند وبه تمام روحانیون پیامک شود که پروتکل‌ها را رعایت کنند.

یوسفی با بیان اینکه ما وظیفه داریم به صورت جدی وضعیت را رصد کنیم، افزود: ۱۳٠ مرکز برای انجام مراسمات عزاداری ایام محرم آماده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات