خبرهای داغ:
ملایر- جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دستاوردهای جنگ روانی از جنگ زمینی بیشتر است، گفت: هدف دشمنان ایجاد تفرقه بین ما با استفاده از جنگ روانی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۰۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

هدف دشمنان ایجاد تفرقه با استفاده از جنگ روانی و فرهنگی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر فارسی در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت ابا عبد الله حسین(ع)  اظهار کرد: چرا کسانی که در زمان امام حسین(ع) عاشق امام خود و منتظر او بودند به یک باره در مقابل ایشان ایستادند و امام را تنها گذاشتند در حالی که بسیاری از آنها کسانی بودند که در جنگ‌ها در کنار رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) جنگیدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان، زمینه‌ساز ظهور است و ما باید از فرهنگ عاشورایی به فرهنگ مهدوی و زمینه‌سازی برای ظهور امام عصر برسیم، تصریح کرد: کوفیان وابستگی به دنیا داشتند و این دنیاگرایی از کمک کردن به امام زمان‌شان جلوگیری کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه عرصه خبرنگاری را عرصه‌ای ارزشمند دانست و خطاب به خبرنگاران گفت: با توجه به جنگ روانی دشمن امروز اهمیت کار شما بسیار بالا است و هدف دشمنان زمین‌گیر کردن ما با استفاده از ابزار رسانه به عنوان قدرتمندترین ابزارها است پس شما نیز باید از این ابزار به خوبی استفاده کنید.

وی با بیان اینکه دستاوردهای جنگ روانی از جنگ زمینی بیشتر است، تصریح کرد: هدف دشمنان ایجاد تفرقه بین ما با استفاده از جنگ روانی و فرهنگی است به طور مثال در خصوص مذاکرات هسته‌ای دشمنان به دنبال فروپاشی نظام بودند که خوشبختانه رهبری به مسئله ورود کرده و مانع رسیدن به این اهداف شدند.

فارسی رسالت خبرنگاران را رسالتی سنگین دانست و افزود: یکی از وظایف شما انعکاس اخبار روزمره است اما نباید تنها به این مسئله اکتفا کنید، یکی دیگر از وظایف مهم خبرنگاران معرفی الگوهای برتر جامعه از جمله شهدا، پهلوانان و قهرمانان به عنوان عوامل اقتدار جامعه است که اخبار آنها باید به طور مرتب منعکس شود.

وی انعکاس مشکلات مردم را یکی دیگر از وظایف خبرنگاران برشمرد و اظهار کرد: شما باید چشم بیدار مسئولان باشید و انعکاس اخبار توسط شما و انتقال آن به مسئولان می‌تواند راهگشا باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران فکر می‌کنند انعکاس مشکلات سبب متزلزل شدن صندلی آنها می‌شود این در حالی است که غافل شدن از مشکلات مردم جایگاه آنان را به خطر می‌اندازد پس انعکاس اخبار توسط خبرنگاران می‌تواند جایگاه مدیران را ارتقاء بخشد و برای جامعه امنیت و اقتدار ایجاد کند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: استقلال شما بسیار مهم است، نباید در کارتان وابسته و وامدار کسی باشید و عملکرد خودتان را با جریان‌های سیاسی خاص همسو کنید بلکه فقط باید با جریان انقلاب تنظیم و همسو باشید چراکه این مهم می‌تواند شما را از انحرافات در امان دارد و عامل بقا و مصونیت شما شود.

فارسی با تاکید بر اینکه درگیری با جریان‌های مختلف می‌تواند خبرنگاران را از واقعیت دور کند، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون سپاه پاسداران خود را با هیچ جریانی همراه نکرده است و به همین دلیل است که امروز دنیا روی این ارگان حساب باز می‌کند.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران فقط خود را با جریان انقلاب همسو کرده و از هر حزب و گروهی که با جریان انقلاب همراه باشد و سبب تأثیرگذاری، دوام و ماندگاری انقلاب شود، دفاع کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه وحدت شما خبرنگاران در همه موارد می‌تواند قدرت شما را چندین برابر کند، یادآور  شد: قلم شما، سازنده است ومسئولان باید از این قلم بترسند، قدر جایگاه خود، قلم و قدرت آن را بدانید و به عنوان چشم بیدار انقلاب رسالت خود را انجام دهید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات