فرمانده انتظامی استان مرکزی در بازدید از خبرگزاری بسیج استان:

خبرگزاری بسیج نقش مهمی در امیدآفرینی ایفا می کند/خدمت صادقانه به مردم درس مهم شهدا است

سردار مفخمی شهرستانی گفت: یکی از درس های مهم‌سیره شهدا خدمت صادقانه به مردم است که همواره باید مورد توجه همه ما باشد.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی  فرمانده انتظامی استان مرکزی در جریان بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری بسیج و گفتگو با مدیر و خبرنگاران این خبرگزاری ضمن تجلیل از اقدامات خبرگزاری بسیج در بازتاب اخبار امیدآفرین گفت: خوشبختانه رویکرد خبرگزاری بسیج امیدآفرین و در راستای تقویت ارزش های نظام اسلامی است که جا دارد از زحمات خبرنگاران این خبرگزاری تقدیر ویژه به عمل کنیم.

وی افزود: اصحاب رسانه خادمان صدیق و بی منت هستند چراکه اگر بنده و همکاران ما به عنوان‌پلیس در آغوش خطر می رویم و با امکانات و تجهیزات در میدان هستیم اما خبرنگاران بدون تجهیزات به آغوش خطر می روند و نقش آفرینی می کنند.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار کرد: خبرنگار مظلوم است و این مظلومیت را باید به خوبی درک کرد و مسئولین باید تمام‌ قد خبرنگاران را حمایت و پشتیبانی کنند.

وی بیان کرد: حساسیت کار خبرنگاری با توجه به شرایط و نقشه های دشمن در جنگ روانی بسیار بالا و با اهمیت است.

مفخمی شهرستانی گفت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور سیزدهم تاکید کردند که دشمن از طریق جنگ رسانه ای و تبلیغاتی به دنبال تحقق اهداف خود است و در اینجا نقش خبرنگاران بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی کشور در گام دوم‌ امیدآفرینی است،گفت: خبرگزاری بسیج نقش مهمی در این راستا ایفا می کند.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی تأکید کرد: در حوزه برون مرزی دشمن به دنبال این است که چهره نظام اسلامی را به گونه ای دیگر نشان دهد و در این عملیات روانی خبرگزاری بسیج نقش با اهمیت و مهمی ایفا می کند و فرمانده این عملیات است.

وی گفت: یکی از درس های مهم‌سیره شهدا خدمت صادقانه به مردم است که همواره باید مورد توجه همه ما باشد.

مفخمی شهرستانی با اشاره به رسالت خبرنگاران خبرگزاری بسیج بیان کرد: خبرنگاران خبرگزاری بسیج به عنوان سربازان ولایت در عرصه رسانه رسالت و تکلیف مهمی برعهده دارند و باید در راستای تحقق بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری تلاش شبانه روزی کنند.

وی خاطر نشان کرد: خبرگزاری بسیج میدان وسیع خدمت رسانی به مردم است و همچون تفکر بسیج در عرصه رسانه و جنگ نرم نسخه شفابخش است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار