تبریز- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز از هوشمندسازی ۸۰درصد ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۳۳
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غنی زاده گفت: کنترل کلیه خطوط ۶۵ گانه اتوبوسرانی خصوصا مسیر تندرو تحت نظارت مرکز کنترل ترافیک شرکت واحد می‌باشد و با همکاری پلیس محترم راهور خودرو‌های شخصی که در این مسیر تردد می‌کنند توسط مرکز کنترل ترافیک جریمه می‌شوند و فقط خودرو‌هایی که دارای پلاک انتظامی هستند اجازه تردد در این مسیر را دارند.

وی ادامه داد: زمان انتظار برای مسیر تندرو زیر ۲ دقیقه است و تعداد قابل توجهی اتوبوس در این مسیر تردد می‌کنند و حتی در صورت نیاز مینی بوس‌های کمکی نیز در این مسیر به فعالیت می‌پردازند.

غنی زاده در خصوص حقوق کارکنان مسیر تندرو گفت: امور کنترل و شارژ کارت بلیت مسیر BRT از طریق مناقصه عمومی به پیمان کار واگذار شده است و آن‌ها بر اساس قانون کار حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و ما ناظر بر دریافت حقوق آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به کمک‌های این شرکت به بخش خصوصی از بابت محدودیت‌های کرونایی طی پارسال گفت:در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از بابت ضرر و زیان‌های محدودیت‌های کرونایی که متوجه ناوگان بخش خصوصی شده بود پرداخت شد و امسال نیز سعی داریم با اخذ مجوز‌های لازم کمک‌های مالی به این بخش داشته باشیم.

ارسال نظرات