خبرهای داغ:
دادستان شهرستان ملایر خبر داد

غواصان همدان و تهران به دنبال فرد ناپدید شده در سد کلان ملایر

ملایر-دادستان شهرستان ملایر  با اشاره به غرق شدن فردی ۳۵ ساله در سد کلان ملایر گفت: غواصان همدان و تهران به دنبال فرد ناپدید شده در سد کلان ملایر هستند.
کد خبر: ۹۳۶۴۱۷۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸

غواصان همدان و تهران به دنبال فرد ناپدید شده در سد کلان ملایرمسلم سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به غرق شدن فردی ۳۵ ساله در سد کلان ملایر اظهار داشت: ساعت ۴:۴۰ روز جمعه ۱۵ مرداد ماه در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ملایر و اعلام خبر ناپدید شدن مرد حدودا ۳۵ ساله‌ای در سد کلان ملایر، بلافاصله غواصان سازمان به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فرد مذکور به همراه دو نفر دیگر با قایق بادی اقدام به قایق سواری در سد کلان کرده است، گفت: طبق شنیده‌ها فرد مذکور یا خود اقدام به پریدن در آب کرده و یا به داخل آب پرتاپ و برای رسیدن به خشکی اقدام به شنا کرده است.

دادستان شهرستان ملایر تصریح کرد: با وزش باد قایق از کنترل این دو نفر خارج شده و به سمت تاج سد می‌رود و در نهایت به خشکی می‌رسد اما فرد مذکور از همان لحظه ناپدید شده و متاسفانه تلاش‌ها برای یافتن او هنوز به نتیجه نرسیده است.

وی بیان کرد: قاضی پرونده و ضابطان انتظامی در قالب هیئتی با حضور در محل سد کلان نسبت به بررسی آخرین وضعیت و اقدامات در حال انجام در مورد شخص غریق پرداخته شد.

سلگی افزود: ضمن اطلاع از اقدامات انجام شده با پیگیری‌های مستمر به دنبال کمک گرفتن از غواصان اعزامی از تهران هستیم و طبق آخرین پیگیری‌ها بنا شده فردا غواصان زبده از همدان و تهران حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار