امام جمعه مرند:

امنیت و آرامش منطقه مدیون جانفشانی‌ نیروهای نظامی است

تبریز- امام جمعه مرند فت: امنیت و آرامش فعلی منطقه را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های نیروهای نظامی به خصوص سپاه قدس و شهدای مدافع حرم و در رأس آن‌ها سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» هستیم.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۲۸
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده در دیدار با خانواده شهید «روح الله طالبی اقدم» از شهدای مدافع حرم مرند با اشاره به اهمیت حضور ایران در منطقه به خصوص کشورهای سوریه و عراق در زمان حضور داعش، اظهار داشت: امنیت و آرامش فعلی منطقه را مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های نیروهای نظامی به خصوص سپاه قدس و شهدای مدافع حرم و در راس آن‌ها سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» هستیم.

وی افزود: همانطور که شهدای عزیز و گرانقدر در دوران دفاع مقدس از مرزوبوم این کشور دفاع کردند، امروز نیز نیروهای نظامی در داخل و خارج از مرزهای کشور در تلاش جهت رفع خطرها و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام نعمت زاده بیان کرد: مکتب شهادت همیشه پذیرای افراد متقی و با ایمان بوده و بعد از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز راه شهادت باز بوده و جوان‌های انقلابی کثیری عاشقانه این راه را انتخاب کرده و جان خود را در راه اسلام، قرآن و ائمه فدا کرده‌اند و نمونه بارز آن‌ها شهیدان حججی و طالبی اقدم است.

ارسال نظرات