مطالبه گری و انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی

به گفته مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان علی‌رغم اینکه رسانه‌ها قدرت مطالبه گری دارند اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول بسیج کشاورزی و بسیج رسانه شهرستان رشت با اشاره به جایگاه مهم رسانه در دنیای امروز اظهار کرد:امروز اهمیت و نقش رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب برکسی پوشیده نیست و با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان، با قدرت قدم برداشته است.

وی با بیان اینکه تمام نقشه‌های استکباری در غرب علی‌رغم عده و عده دشمن با شکست مواجه شد، گفت: بسیج رسانه، تربیت کادر رسانه در تراز انقلاب در مسیر ترویج و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را در پیش‌گرفته است.

پارسا با تأکید بر نقش مطالبه گری رسانه‌ها و اهمیت انتقادات رسانه‌ای در پیشرفت کشور افزود: علی‌رغم اینکه رسانه‌ها قدرت مطالبه گری دارند، اما انتقادات سازنده در پیش بگیرند چراکه قطعاً انتقاد سازنده راهگشاست نه سیاه نمایی.

مسؤول روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز رسانه باید امید را به جامعه تزریق کند و با قدرت مطالبه گری مسئولین را پای‌کار بیاورد، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان گیلان با مطالبه گری در حوزه‌های مختلف موفق به تشکیل گروه جهادی و هیئت اندیشه‌ورز شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار