خبرهای داغ:

دوخت دیوارپوش های مشکی به همت گروه جهادی پایگاه آسیه (س)

همزمان با ماه محرم دیوارپوش های مشکی به همت گروه جهادی پایگاه آسیه (س) دوخته و نصب شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۱۷
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم گروه های جهادی پایگاه حضرت آسیه (س) دست از کار و کمک به همنوعان خود نکشیده اند و با عشق به امام حسین (ع) اقدام به دوخت چادر های مشکی به منظور سیاه پوش کردن شهر و اهدای لباس های مشکی به کودکان نیازمند کردند.

در حاشیه این اقدام خیرخواهانه سمیه ادهم فرمانده پایگاه آسیه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) دارای درس‌هایی در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است و هر کدام از آنها می‌تواند الگویی برای امت اسلامی باشد؛ زیر بار ظلم نرفتن، شجاعت، ایثار و ایستادگی در برابر ظالم تنها بخشی از درس‌های بزرگ قیام امام حسین (ع) است.

وی افزود: امام حسین(ع) تجلی پایداری در مقابل ظلم و سازش‌ناپذیری با استکبار است و بر همین اساس سازش کردن در برابر ظالمان در قاموس اسلام جایی ندارد و مرگ باعزت و شرف بهتر از زندگی ذلت‌بار است.

فرمانده پایگاه آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: عاشورا برای ما ایستادگی در مقابل دشمنان را می‌آموزد و به این موضوع تاکید می‌کند که با خون دادن در راه حق می‌توان با قدرت ایستادگی کرد.

ادهم با بیان اینکه امروز ما باید محرّم و صفر را زنده نگه داریم، بیان داشت:  امام راحل فرمودند: محرّم و صفر است که اسلام را نگه داشته است. فداکاری سید الشهدا (ع) است که اسلام را برای ما زنده نگه داشته است.

وی اذعان داشت: گروه های جهادی حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی این پایگاه در طی یک اقدامات خداپسندانه لباس مشکی برای بچه های نیازمند خریداری و اقدام به دوخت دیوارپوش های مشکی جهت عزاداری خیابانی مسجد امام حسن مجتبی (ع) کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار