خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه از خبرنگاران شهرستان سرخه تجلیل کرد

به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه سرخه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۸۲
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سرخه  ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و بزرگداشت مقام خبرنگار شهید محمود صارمی به عظمت شغلی خبرنگاران در قرآن اشاره و اظهار کرد: خبر خوب خبری است که روشن و جامع باشد در این صورت است که مردم آن رسانه و خبر را دنبال می‌کنند و این موضوع نشان دهنده عظمت و جایگاه خبرنگار است.

در ادامه سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه ضمن گرامیداشت شهید صارمی، هشت تن از اعضای کنسول گری ایران و همه شهدای حوزه خبر و اطلاع‌رسانی و عرض تبریک به خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند. این جمله ای کامل در مورد یک خبرنگار است زیرا خبرنگاران حلقه وصل بین مسئولین و مردم  که کار بسیار بزرگی است.

وی با بیان اینکه جریان رسانه‌ای امری مهم و حساس است و رهبر انقلاب نیز به این مورد اشاره فرموده اند، افزود: خبرنگاران در شرایط مختلف و به منظور آگاهی عمومی جامعه، با تلاش شبانه‌روزی خود همواره در صحنه حضور دارند و از غفلت و شایعه‌پراکنی جلوگیری می‌کنند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه تاکید کرد: همه باید پابه‌رکاب انقلاب تا بتوانیم با شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات، در جهت رفع آن‌ها گام برداریم. 

ادهم خبرنگاران را به ایجاد وحدت و همدلی در سطح شهرستان دعوت و در ختممه گفت: امیدوارم همه ما روزی را درک کنیم که خبرنگاران خبر بزنند مهدی آمد...

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها