خبرهای داغ:
طی آیینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام موسی بن جعفر (ع) سپاه شهرستان سرخه با حضور مسولین منصوب شد.
کد خبر: ۹۳۶۳۷۴۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت موسی بن جعفر (ع) سپاه سرخه و مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهرستانی اسوه 1400 (پایگاه مقاومت بسیج برتر) با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در مسجد جمعه سرخه برگزار شد.

در ابتدا سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان در 5 آذر اظهار کرد: اولین نکته در خصوص بسیج و بسیجی یاد خدا و توکل است. با این نیرو می توان کوه عظیم را جابجا کرد.

وی افزود: صفا و خلوص سردار قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس، اشاره به دو ابزار خلوص، توکل و انجام کار فقط برای رضای خدا دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با تاکید بر افزایش میزان بصیرت و اگاهی نسبت به همه مسائل موجود عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اساس بسیج بر آگاهی است. هرگز نخواستیم عده ای بیایند و چشمان خود را ببندند و با اطاعت کور کورانه به میدان بروند و بجنگند .باید در شناخت دقت و در جهت افزایش بصیرت کوشید.

ادهم با بیان اینکه شادابی، نشاط و امیدواری بزرگترین هدف ایجاد زمینه جامعه اسلامی و دولت اسلامی است، گفت: نظم و انضباط یکی از ویژگی های بسیج است. شهدا برای لحظه لحظه زندگیشان  نظم داشته اند. ایمان بدون نظم کارایی نخواهد داشت یا بسیار کلی خواهد بود.

در ادامه این مراسم جناب سرگرد ادهم ضمن تقدیر وتشکر از زحمات حمید بافتی فرمانده اسبق حوزه موسی بن جعفر (ع)، حسن رادمهر را به عنوان فرمانده حوزه موسی بن جعفر (ع) منصوب کرد.

گفتنی است در قرارگاه پیامبر اکرم(ص) فرمانده پایگاه مقاومت امام خامنه ای (مدظله) و در قسمت پایگاه خواهران پایگاه آسیه (س) به عنوان پایگاه برتر انتخاب شد و از حجت الاسلام یونس براتی و سمیه ادهم تقدیر به عمل آمد.

در خاتمه فرمانده سپاه ناحیه سرخه از فرماندهان پایگاه مقاومت قدردانی و تاکید کرد در جشنواره پایگاه برتر در سال 1400 توجه به خروجی برنامه ها و اثر گذاری آن در بطن و متن جامعه مورد نظر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها