خبرهای داغ:

شهرستان سرخه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان عزای حسینی خواهد بود

مسئول محله کریم اهل بیت (ع) شهرستان سرخه گفت: سلامت مردم مهمترین دغدغه هیات و جریان مذهبی در برگزاری مراسم عزای امام حسین (ع) در شرایط کرونایی است.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۷۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

با نزدیک شدن با ماه محرم و اهمیت بزرگداشت این ماه حجت‌الاسلام و المسلمین حسین احسانی مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه در فضای مذهبی، دغدغه سلامت مردم بسیار مهم است اظهار کرد: از زمان گسترش ویروس کرونا  شورای محله و جریان مذهبی خود را نسبت به این سلامت جامعه و مقابله با این ویروس مسئول می‌داند.

وی با بیان اینکه در هر عرصه‌ای که بحران وجود داشته جریان مذهبی به طور جدی برای رفع آن در میدان بوده است، عنوان کرد: سال گذشته نشان دادیم قبل از اینکه در هیچ جایی از استان قدمی بردارند دوخت ماسک بهداشتی را شروع و شیوه‌نامه بهداشتی داشته باشیم. همچنین جریان مذهبی مراسمات خود را با رعایت کامل پروتکل‌ها برگزار شد.

مسئول هیئات امنا محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با بیان اینکه مجمع بر مراسمات خود نظارت وجدانی دارند خاطرنشان کرد: آن چیزی که در رعایت شیوه‌نامه‌ها برای ما مهم است صحبت‌های رهبر معظم انقلاب است و حتما در فضای مذهبی با قدرت و رعایت مسائل بهداشتی مراسمات خود را برگزار می‌کنیم.

احسانی با اشاره به برگزاری برنامه دسته روی عنوان کرد: دسته‌های ثابت در فضای باز با رعایت دستورالعمل ها مراسم خود را برگزار می کند.

وی به موضوع توزیع نذورات مردمی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: انجام نذورات با نظارت مسئول بهداشت محله و بدون هیچ ازدحامی با فاصله اجتماعی برقرار شود.

مسئول محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) اذعان داشت: در سال گذشته بین مردم در محله اسلامی و برخی هیئت‌ها پرچم رایگان توزیع شد. در تلاش هستیم تا محله را سیاه پوش کنیم.

در خاتمه حجت السلام و المسلمین احسانی ضمن تشکر از همکاری جوانان در جهت برپائی مجالس اهل بیت (ع) و جمع آوری نذورات ماه محرم وصفر گفت: شماره کارت (5859-8310-4342-7300 ) به نام جلال فراهم شده است. خیرین می توانند از طریق واریز و یا تماس با مسئول پشتیبانی به شماره 09123321642 جهت مشارکت در عزاداری ماه محرم و صفر همانگی های لازم را به عمل آورند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها