خبرهای داغ:

عزت امروز خود را مدیون مجاهدت های شهدا و رزمندگان هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.
کد خبر: ۹۳۶۳۸۲۶
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  سرخه؛ سرگرد مهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه به همراه حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه و دیگر مسئولین با رزمندگان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

سرگرد مهدی ادهم در این جمع اظهار کرد: رزمندگان و مجهادان 8 سال دفاع مقدس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند که بهترین سال‌های عمر خود را در راه پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کردند.

وی با تأکید براینکه باید ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم، یادآور شد:‌ امروزه تجربیات فرماندهان عرصه جهاد و شهادت می‌تواند در اداره جامعه نقش موثری داشته باشد همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس در کوران مشکلات اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی  با تدابیر امام راحل و مقام عظمای ولایت و ایستادگی و مقاومت مردم، توانستند بر مشکلات فائق آمده و پیروز میدان باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: با هم‌افزایی و همدلی همه فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت قطعا بر اقتدار سپاه و نیروهای مسلح افزوده خواهد شد و در چهل سالگی دفاع مقدس به اوج بالندگی و پیشرفت در همه حوزه ها خواهیم رسید.

ادهم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را سرمایه‌هایی ارزشمند جامعه خواند و عنوان کرد: عزت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی ایران مرهون ایثارگری و رشادت‌های شهدا و رزمندگان است.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم بازنشستگان  و پیشکسوتان با انتقال تجربیات خود به جوانانی که تازه وارد این عرصه شده، آن‌ها را یاری کنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها