خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

کشف ۸ تن سیمان احتکار شده در فامنین

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۱۶۰ کیسه سیمان ۵۰ کیلویی احتکار شده به وزن ۸ تن در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
کشف ۸ تن سیمان احتکار شده در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و همچنین مبارزه و پیشگیری از پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انبار سیمان احتکار شده در یکی از مناطق شهرستان فامنین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و با همراهی کارشناس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اداره تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از آن، ۱۶۰ کیسه سیمان ۵۰ کیلویی (۸ تن) احتکار شده را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه در این عملیات را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

*اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فامنین

وی اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

حیدری افزود: در اجرای این طرح، یک فقره خودرو سرقتی، یک فقره موتورسیکلت سرقتی، یک فقره قطعات خودرو، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، ۹ فقره سرقت کابل برق، دو فقره سرقت معابرعمومی، ۱۳۰ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی، یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز، ۸۰۰ کیسه کود شیمیایی فاقد مجوز، ۶۵۰ کیسه سیمان احتکارشده، ۱۵۰ تن کاه احتکار شده و مقادیری انواع مواد مخدر کشف شد.

وی گفت: در این ماموریت، ۹ سارق کابل برق، یک سارق اماکن خصوصی، ۵ سارق معابر، یک سارق مغازه، یک سارق قطعات خودرو، ۱۵ خرده فروش مواد مخدر و معتاد و ۶ نفر در خصوص قاچاق کالا دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با بیان این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شده اند، گفت: روز گذشته، ۲۱ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات