سرهنگ پاسدار ابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور به مناسبت 26 مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریک عرض نمودند.
کد خبر: ۹۳۶۵۵۲۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

رئیس ورزش بسیج کشور در پیامی سالروز ورود غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت

سرهنگ پاسدارابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور به مناسبت 26 مرداد سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی پیام تبریک عرض نمودند.


در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. «آزاده» نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت مایه افتخار و مباهات بود.

فرزندان روح الله، صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه‏‌هایی فراخ‏تر از اقیانوس داشتند که از همه‏ جا و همه‏ کس بریده و به خدا پیوسته بودند. راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل دست بر نداشته اند.
امروز آزادگان از پیشتازان حمایت از ولایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در تلاش برای ایرانی آباد و سرافراز از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

اینجانب دراین ایام که مقارن است باایام سوگواری و عزاداری سیدوسالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ویاران باوفایش به نمایندگی ازتمامی ورزشکاران،مربیان،هیاتهای ورزشی بسیج ، بر روح ملکوتی شهدای مظلوم آزاده و سید فقید آزادگان مرحوم حجت الاسلام ابوترابی که در لحظه لحظه روزهای اسارت چون مرشد و مرادی راه شناس عمل می نمود و چراغ راه آزادگان بود درود می فرستم و فرا رسیدن این روز غرورآفرین و گرانقدر را به تمامی این دلاورمردان عرصه توحیدتبریک و تهنیت عرض نموده وموفقیت وپیروزی وسلامتی وعاقبت بخیری آنهاراازدرگاه ایزدمنان خواستارم

                        

                                                            سرهنگ پاسدار ابوالفضل خداقلی پور
                                                              رئیس سازمان ورزش بسیج کشور

ارسال نظرات