تزریق ۷۵ هزار دز واکسن در شرق استان سمنان/بستری ۳۰۰ نفر کرونایی

شاهرود_رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به بستری قریب به ۳۰۰ نفر در بیمارستان های شاهرود بر اثر ابتلا به کرونا گفت:تاکنون ۷۵ هزار نفر در شرق استان واکسن کرونا دز اول و دوم را دریافت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۴۵
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
تزریق ۷۵ هزار در واکسن در شرق استان سمنان/بستری ۳۰۰ نفر کروناییبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رضا چمن با ابراز نگرانی از روند صعودی ابتلا به کرونا در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و میامی در وضعیت نارنجی قرار دارد و این وضعیت نگران کننده است.
او افزود: در شبانه روز گذشته، ۲۲۰ نفر شناسایی قطعی کرونا ثبت شده و متوسطه ۴۰۰ نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطر نشان کرد: متوسط ۶۰ نفر در بیمارستان‌های بهار و امام حسین (ع) در شبانه روز بستری می‌شوند و هم اکنون در مجموع ۳۰۰ نفر در این دو بیمارستان بستری که ۳۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
چمن با اشاره به تزریق واکسن کرونا نیز با بیان اینکه متوسط تزریق واکسن نسبت به متوسط کشوری در شرق استان بالاتر است، افزود: تاکنون بیش از ۷۵ هزار نفر دز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
او از افرادی که پیامک تزریق واکسن را دریافت می‌کنند خواست سر ساعت مقرر اعلامی در مراکز حضور یابند تا از تجمع جلوگیری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها