خبرهای داغ:

مراسم عزای حسینی در صبح عاشورا در سرخه برپا شد

عزاداران و سوگواران سید و سالار شهیدان در سرخه و روستاهای آن در صبح عاشورا با برنامه های مختلف بر داغ شهادت امام حسین (ع) و خاندان مطهرش گریستند.
کد خبر: ۹۳۶۵۹۶۴
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همه ساله با فرارسیدن عاشوری حسینی در اقصی نقاط دنیا عشق به سالار شهیدان با برپایی هیات های عزاداری به اوج خود می‌رسد اما این جلوه‌گری امسال در شرایط شیوع ویروس کرونا رنگ و بوی متفاوتی دارد، در سرخه و روستاهای آن نیز از سوی سوگواران در عین محدودیت های بهداشتی پیشگیرانه شور حسینی برپا شد.

امسال در شهرستان سرخه نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف تامین سلامت عزاداران؛ هیات‌های عزاداری با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی بسیاری از مراسم‌ سنتی برگزار نشد و عزاداران حسینی به صورت محدود در فضای باز و مجازی به عزاداری پرداختند.

همزمان با صبح روز عاشورا مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در فضای بیرونی هیئت انصارالحسین (ع) و برنامه تعزیه امام حسین (ع) در محوطه بیرونی هیئت سرچشمه اباالفضل العباس (ع) افتر برپا شد.

همچنین نماز ظهر عاشورا در روبروی حسینیه لاسجرد با رعایت کلیه موارد بهداشتی اقامه شد.

 عزاداری سیّد و سالار شهیدان در بیایانک نیز در روز عاشورا مراسم عزای امام حسین (ع) در قالب دسته های زنجیرزنی و سینه زنی برپا کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها