نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

رای اعتماد مجلس به همه وزرای دولت سیزدهم محتمل است

تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به کارآمدی وزرای پیشنهادی رییس جمهوری، رای اعتماد مجلس به تمامی آن‌ها بسیار محتمل است.
کد خبر: ۹۳۶۶۰۸۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی  با بیان اینکه وزرای پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های متبوع مناسب هستندگفت:بررسی‌های اولیه وزرای پیشنهادی طی هفته جاری در مجلس و در کمیسیون‌های مختلف تخصصی نشان می‌دهد که دادن رای اعتماد به هر یک از آنان قطعی است.

وی افزود: بیشتر وزرای دولت آینده جوان و با برنامه هستند و رئیس‌جمهوری ضمن پیشنهاد مدیران باسابقه به عنوان وزیر به مجلس، رویکرد جوان‌گرایی را در پیش گرفته است و بر همین اساس می‌توان به اجرایی شدن برنامه‌های آن‌ها امیدوار بود.

حجت الاسلام تاج الدینی با اشاره به اینکه از روز شنبه، ۳۰ مرداد ماه جلسه‌های رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آغاز می‌شود، پیش‌بینی کرد تا پایان هفته آینده جلسات رأی اعتماد به پایان برسد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به حضور چندین دوره خود در مجلس شورای اسلامی اشاره و اضافه کرد: تاکنون جلسه‌های بررسی وزرای پیشنهادی به شکل منظم، طولانی و دقیق بررسی نشده بود و امیدواریم نتیجه این بررسی‌ها به نفع دولت، مجلس و در نهایت مردم ختم شود.

میرتاج الدینی یکی از دغدغه‌های مهم مجلس را اشتغالزایی برای جوانان دانست و ادامه داد: در این خصوص «عبدالملکی» وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی که جوان اقتصاددان است، ایده‌های نو و جدیدی دارد.

وی وعده ایجاد یک میلیون شغل توسط وزیر پیشنهادی را نقطه بسیار مهم و امیدوارکننده دانست و اضافه کرد: تاکنون وزرایی که به وزارت عریض و طویل و مهم کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیشنهاد می‌شد غیراقتصادی بودند، ولی «عبدالملکی» جوان، بابرنامه و اقتصاددان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها