خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اقدامات موثر نیروی انتظامی خوزستان در برقراری امنیت و آرامش گفت: تلاش نیروی انتظامی خوزستان در دفاع از امنیت مردم قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۳۳
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید نظم و امنیت سروان "مالک رسولی نیک" ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (عج) و همه امت اسلامی، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت که جان خود را برای اینکه ما در امنیت و آرامش باشیم به طبق اخلاص گذاشتند به‌خصوص شهادت نور چشمان "مالک رسولی" را به مردم ولایتمدار استان خوزستان، خانواده شهید و عشایر غیور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی در ادامه به ویژگی‌های شهدای کربلا اشاره کرد و گفت: شهدای دشت کربلا چهار ویژگی را داشتند: اول سلم و تسلیم محض در برابر امام زمان خود دوم تصدیق امام معصوم وقت، سوم وفاداری و چهارم فوق توان کار انجام دادن و نثار جان خویش، حضرت عباس (ع) نماد واقعی این چهار خصلت در کربلا بود.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: کلیه شهدای خصوصا شهید "مالک رسولی" در تراز پایین‌تر ویژگی‌های شهدای کربلا را در خود محقق کردند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش جامعه، بیان داشت: به طور ویژه از کارکنان خدوم نیروی انتظامی در استان خوزستان که در این یک ماه شهدای گرانقدری را در راستای تامین نظم و امنیت تقدیم اسلام کرده تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها