خبرهای داغ:
پیام سردار ملک شاهکوهی:

تبریک گرامیداشت شیخ حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک

فرمانده سپاه نینوا گلستان: در پیامی یکم شهریور ماه روز گرامیداشت شیخ حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۰۵
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱

تبریک گرامیداشت شیخ حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در پیامی یکم شهریور ماه روز گرامیداشت شیخ حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح هست:

یکم شهریورماه، سالروز میلاد طبیب برجسته و نامدار ایرانی، ابوعلی سینا، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت انسان هایی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی، سوگند یاد کرده اند و وفای به این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

تاریخ مهین اسلامی سرشار از جان‌فشانی‌ها و ازخودگذشتگی‌های اقشار مختلف جامعه برای اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران بوده و در تاریخ پزشکی این سرزمین نیز شاهد به ثبت رسیدن فداکاری‌ها و ایثار فرشتگان سفیدپوشی هستیم که برای جلب رضایت الهی، تأمین سلامت و آرامش مردم را با نثار جان خویش برعهده‌ گرفته‌اند.

امسال روز پزشک، روز متفاوتی است، تقارن این روز با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) همزمانی یافته و در ماه های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی مدافعان سلامت، با بحران ویروس کرونا دست و پنجه نرم کرده و تلاش گسترده ای انجام داده اند تا پیام آور سلامت در این نظام مقدس باشند و حتی بعضی از این عزیزان به فیض عظیم شهادت نائل گشته اند و بعنوان شهدای مدافع سلامت در تاریخ کشور ماندگار شدند.

ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و نام شهدای مدافع سلامت، زادروز شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به همه پزشکان عزیز و خدوم در سراسر کشور علی الخصوص پزشکان فداکار و دلسوز استان گلستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی همه عزیزان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار