خبرهای داغ:
تیم پزشکی شهید رهنمون با هدف ویزیت بیماران در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۶۶۸۷۰
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم طرح شهید رهنون به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

این برنامه با حضور پزشک عمومی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا و خانواده ها با حضور خود از این طرح استقبال کردند.

جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سرخه در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در طرح شهید رهنون محله ها و پایگاه های مختلف شهرستان با هدف ارتقا سطح سلامت از خدمات پزشکی بهره مند می شوند.

او با بیان اینکه تعهد و تخصص در کنار روحیه انقلابی و جهادی از ویژگی مهم این طرح است افزود: باید روحیه انقلابی و نگاه اخلاقی مردم در جامعه پررنگ شود و در هر حرفه و شغلی که هستیم کار جهادی و نهادی انجام دهیم.

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: هدف طرح درمانی شهید رهنمون ارائه خدمات ماندگار، روابط عاطفی و اثرگذار و مستمر به مردم مناطق محروم است.

عبداللهی بیان داشت: یکی از طرح‌های اعتلای بسیج طرح شهید دکتر رهنمون و گشت‌های بسیج محله محور است که هدف آن بالا بردن امنیت در کشور است.

او اذعان داشت: در طرح شهید رهنمون گروه‌های پزشکی در بسیج جامعه پزشکی جغرافیای هدف را که ممکن است یک محله، روستا یا بخش باشد؛ خدمات پزشکی ارائه می دهند.

مسئول بسیج سازندگی نیروی مقاومت سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: در این دوره نیز به همت بسیج سازندگی پزشک عمومی در قالب طرح شهید رهنمون در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حضور یافته و بیماران ویزیت رایگان شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها