خبرهای داغ:
سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد
همدان-سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودراهنگسرهنگ هادی پور رجب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور افزایش سطح امنیت و احساس امنیت عمومی و کشف جرایم به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی و اجرایی در دستور کار پلیس شهرستان کبودراهنگ قرار دارد.

وی افزود: در این راستا روز گذشته پلیس کبودراهنگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تدوین طرح انتظامی در راستای اجرای طرح‌های جامع منطقه‌ای، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف جرم را با استفاده از ظرفیت و توانایی یگان‌های عملیاتی و اجرایی به مرحله اجرا درآورد.

سرپرست انتظامی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: در این طرح اولویت بندی جرایم و همچنین اشرافیت اطلاعاتی توسط یگان‌های مجری طرح مد نظر قرار گرفت که از مهمترین دستاورد‌های این طرح می‌توان به کشف ۷۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، سه دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی و هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی و دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر، ۳ سارق موتورسیکلت و یک سارق خودرو، ۲ سارق اماکن خصوصی و ۲ نفر جلبی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه  ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات