مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خبر داد
تبریز- مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از جهش آمار اموات کرونایی در وادی رحمت خبر داد و گفت: طی یک ماه اخیر، میزان متوفیان کرونا ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل امور ارتباطات وادی رحمت تبریز، فرخ جلالی اظهار داشت: از ابتدای بحران کرونا در اواخر سال ۹۸ تا کنون ۱۴ هزار و ۶۴۴ نفر در تبریز تدفین شده‌اند که ۵ هزار و ۸۳۲ نفر آنان اموات کرونایی بودند.

وی با هشدار نسبت به افزایش ناگهانی متوفیان کرونایی در تبریز تصریح کرد: هم اکنون تعداد متوفیان کرونایی با دوبرابر افزایش به روزانه ۱۷ نفر رسیده است.

جلالی با انتقاد از شهروندان به خاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وادی رحمت گفت: درحالیکه بارها اعلام کرده‌ایم حتی برای تشییع و تدفین اموات عادی ۱۰ نفر از بستگان نزدیک حضور یابند، شاهد حضور گروه‌های ۱۰۰ نفره در مراسم هستیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان اینکه بر اساس ابلاغ ستاد پیشگیری کرونا موظف به بستن ورودی‌های وادی رحمت هستیم ادامه داد: بخاطر رفاه حال شهروندان از این کار صرف نظر کرده بودیم ولی اگر مردم رعایت نکنند، قطعاً نسبت به مسدود کردن ورودی‌های مجموعه اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به فشار کاری مضاعف کادر سازمان آرامستان‌ها به ویژه غسالان و کارگران تدفین و… یادآور شد: سیر جهش متوفیان کرونایی به گونه‌ای است که گاهی نوبت تدفین اموات به فردا موکول می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها