خبرهای داغ:

پیام قدردانی اداره تبلیغات اسلامی از برگزارکنندگان مجالس محرم

اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان سرخه از برگزارکنندگان مجالس در ماه محرم در طی پیامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۹۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم و سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با وجود شرایط کرونایی شهرستان سرخه نیز همچون جای جای ایران اسلامی عزادار بود و همه عزاداران، هیئت ها و برگزار کنندگان مراسم های عزاداری تلاش کردند تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراسم ها را برگزار کنند.

در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان سرخه از برگزارکنندگان مجالس در ماه محرم در طی پیامی قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) اللهم اجعل محیای محیا محمد وآل محمد و مماتی ممات محمدوآل محمد"

 هیئات مذهبی در مکتب تشیع خصوصاً نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر محوریت ولایت فقیه می باشد به عنوان بزرگترین پایگاه مردمی در تفکر شیعی شعائر اسلامی را بزرگ می شمارند.

در این برهه به برکت سیدالشهدا (ع) و رهنمودها و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که راهگشای حضور باشکوه هیئات مذهبی و دستجات عزاداری با جلوه های منطق و عقلانیت و فرهنگ و قانون مندی و ولایت پذیری بود ثابت کرد که می توان مجالس عزاداری همراه با شور و شعور حسینی و رعایت پروتکل ها، شیوه نامه های بهداشتی و سلامت؛ حماسه هایی از عشق و ارادت انجام داد.

به رسم ادب، احترام و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال بر خود لازم می دانیم از هیئات مذهبی، امام جمعه، فرماندار، ائمه جماعات، مبلغین و وعاظ، متولیان برگزاری مجالس، نهضت پیشرفت بانوان، حوزه علمیه خواهران، هیئت امناء مساجد و حسینیه ها، تشکل های قرآنی، خیرین، مداحان و شاعران، نیروهای خدوم و زحمت کش انتظامی، سپاه ناحیه و بسیجیان دلاور، متولیان امر بهداشت و سلامت، مسئولین فرهنگی، امنیتی و قضایی، اداره برق، شهرداری، شورای شهر و روستا و دهیاران، بخشدار، جوانان انقلابی، کسبه و بازار، اعضای ستاد پیشگیری از کرونا، رسانه ها خصوصا خبرنگار صدا وسیما و حضور آحاد مردم شهرستان سرخه که با وحدت و همدلی در جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن مجالس حسینی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که مجالس عزای حسینی مایه برکت و جلب رحمت الهی است، کارنامه پرافتخار  در عرض ارادت به خاندان رسالت و حفظ سلامت جامعه و مردم نقش آفرینی کردند صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آوریم.

"شکرالله سعیکم و علی الله اجرکم خیر الجزاء"

ارسال نظرات
پر بیننده ها