خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه گلستان:

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود/ جشنواره ابوذر فراگیرتر شد

محمدمهدی تجری گفت: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود و ویژگی جشنواره امسال این است که سطح فراگیری جشنواره ابوذر افزایش یافته تا از این طریق میدان مشارکت رسانه ها افزایش پیدا کند
کد خبر: ۹۳۶۷۵۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود/ جشنواره ابوذر فراگیرتر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، محمدمهدی تجری مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان برگزار می شود و ویژگی جشنواره امسال این است که سطح فراگیری جشنواره ابوذر افزایش یافته تا از این طریق میدان مشارکت رسانه ها افزایش پیدا کند.

وی افزود: جشنواره امسال در دو بخش آزاد و ویژه برگزار خواهد شد؛ در بخش آزاد سه قالب یادداشت، مقاله و گزارش در نظر گرفته شده و هر فردی در این بخش می تواند یک اثر و حداکثر در بخش آزاد می تواند دو اثر ارسال کند. در بخش ویژه نیز دو موضوع تحقق شعار سال و تحقق دولت اسلامی در نظر گرفته شده است. 

تجری تصریح کرد: در موضوع تولید، پشتیبانی و مانع زدایی های بخش ویژه جشنواره ابوذر، رویکرد ما نگاه بومی در حوزه کشاورزی، دامپروری، آبزیان و محرومیت زدایی می باشد.

مسئول بسیج رسانه گلستان در پایان خاطرنشان کرد: در بخش ویژه جشنواره، علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب های خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله و مقاله، گزارش، عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار به جشنواره تا بهمن ماه در نظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند در بخش ویژه نیز در هر قالب یک اثر به این جشنواره ارسال نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار