خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان همدان خبر داد
همدان-رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی باند سارقان منزل و دستگیری ۶ سارق و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۶۶۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
شناسایی باند سارقان منزل در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اسدبیگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت منزل از شهرستان همدان و شکایت شاکی مبنی بر این که در روز تاسوعا ۸ سارق ابتدا به بهانه نصب بنر تسلیت از نرده‌های دیوار بالا رفته و پس از ورود و باز کردن درب همگی وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات، ۱۲ تخته فرش نفیس، کلکسیون اسکناس قدیمی و مدارک به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کرده و با ۳ دستگاه موتورسیکلت از صحنه متواری شدند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بکارگیری شگرد‌های پلیسی و انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم، یکی از سارقان شناسایی و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، نامبرده به استان تهران متواری و با تشکیل باندی در امر سرقت دوچرخه تهران فعالیت دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و در مواجهه با دلایل و مدارک، به سرقت منزل شاکی با همدستی ۷ نفر دیگر اعتراف کرد که ۵ نفر از سارقان در ۳ عملیات مجزا و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: از همشهریان درخواست می‌شود از قرار دادن هرگونه وجه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل خودداری کنند.

*موتور سوار بدون گواهینامه در همدان حادثه آفرید

رییس پلیس راهور شهرستان همدان نیز ابراز داشت: روز گذشته راکب یک دستگاه موتور سیکلت که فاقد گواهینامه بود با برخورد با مردی ۷۴ ساله در بلوار ولایت شهر همدان مرگ وی را رقم زد.

سرهنگ فرخ جمالی افزود: در این سانحه راکب موتورسیکلت به شدت مجروح ودر بیمارستان تحت مداوا می‌باشد.

وی افزود: رانندگی با وسایل نقلیه از قبیل: موتور سیکلت وخودرو بدون داشتن گواهینامه جرم تلقی می‌شود و برابر قانون با فرد متخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات