خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

علمای شیعه و سنی با تفکر انقلابی باجریان نفاق مقابله کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از راه اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان خبرداد و گفت: علمای شیعه و سنی با تکیه بر جریان انقلاب با جریان نفاق مقابله کنند.
کد خبر: ۹۳۶۷۷۴۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

علمای شیعه و سنی با تکیه بر تفکر انقلابی باجریان نفاق مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در آیین معارفه مسئول مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: با بهره گیری از جریان های موثر انقلابی می توان نقشه ها جبهه کفر و نفاق را تلاش می کند بین مسلمانان ایجاد کند، از بین خواهیم برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از راه اندازی مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب استان گلستان خبرداد و گفت: حجت الاسلام احمد کوثری ریاست مرکز فرهنگی و تبلیغی مذاهب اسلامی استان گلستان را پذیرفته و امیدواریم با درایت وی بتوانیم هیئت اندیشه ورزی فاخر، خلاق و انقلابی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در دوره جدید در تبلیغات اسلامی به مباحث تبلیغی و ترویجی با نگاه تقریبی بین مذاهب توجه شده و مذاهب استان گلستان یک الگویی برای جهانیان عرضه کردند ولی باید تقریبی که مد نظر رهبر معظم انقلاب تعمیق یابد.

گرزین افزود: باید مراقبت کنیم که مسائل کم اهمیت جای مسائل پر اهمیت و سیره قرآن و سیر اهل بیت (ع) را نگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: علمای راستین چه شیعه و چه اهل سنت این خط را به درستی از قرآن و اهل بیت دریافت کرده و اجازه ندادند جریان کفر برای نفاق بین شیعه و سنی توطئه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار