خبرهای داغ:
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در نهاوند

نهاوند-سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتبال به منظور توسعه فنی و تخصصی رشته فوتبال در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۷۸۹۷
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

برگزاری کلاس داوری درجه ۳ فوتبال در نهاوندسلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: به منظور توسعه فنی و تخصصی رشته فوتبال در شهرستان نهاوند هیئت فوتبال این شهرستان بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اولین گام آموزشی اقدام به برگزاری یک دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال برای آقایان و بانوان کرد.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت ۱۶ ساعت با حضور مدرسان و ناظران فدراسیون فوتبال کشورمان برگزارخواهد شد، گفت: مجموعه ورزشی شهید سلیمانیان نهاوند میزبان این دوره سه روزه خواهد  بود که  ۲۰ ورزشکار دوست‌دار داوری از آقایان و بانوان بین سنین ۱۵ تا ۲۵ سال حضور دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند هدف از برگزاری دوره فوق را اضافه کردن تعدادی جوان آینده‌دار خانم و آقا به سیستم داوری شهرستان، استان و  کشورعنوان کرد و افزود: تعدادی از آنها با توجه به اینکه سن زیر ۲۰ سال داشتند و اشتیاق آنها برای امر قضاوت در مستطیل سبز، آینده‌ای درخشان برای ورزش شهرستان و استان رقم خواهند زد.

وی در خصوص این کلاس اظهار داشت: از دیرباز نهاوند سابقه درخشانی در امر فوتبال داشته است و هدف از برگزاری این دوره  ادامه دادن راه داوران گذشته و  معرفی جوانان علاقمند به داوری است.

جوانمردی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توسعه ورزش در جامعه سعی خواهیم کرد در راستای اهداف عالی توسعه رشته فوتبال اقدامات آموزشی تخصصی را زیرنظر مدرسان رسمی فدراسیون به انجام برسانیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی تئوری و عملی مربیگری و داوری در رشته‌های ورزشی که با کمبود داور و مربی مواجه هستند، خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار