مسئول مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین(ع) :

8 سری جهیزیه به زوج های نیازمند ایلامی اهدا شد

مسئول مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تاکید کرد: گروه های جهادی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری جهت رفع محرومیت، ساخت منازل محرومین و همچنین کمک مومنانه برنامه های مفصلی دارند.
کد خبر: ۹۳۶۷۹۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد کریم رحیمی  "مسئول مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) "   اظهار کرد: با هماهنگی هایی که با کمیته امداد امام خمینی (ره)، هیئت های مذهبی و گروه های جهادی استان صورت گرفت ،در ایام محرم حدود ۱۵۰ هزار پرس غذا پخت و بین اقشار مختلف مردم با رویکرد محرومین توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بیش از ۱۵۰ راس گوسفند و یک راس گوساله ذبح و بین فقرا توزیع شد، افزود: همچنین در جهت کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه و رفع نیازهای آنان ۱۱۰ دستگاه کولر آبی و ۸ سری جهیزیه به زوجهای نیاز مند اهدا گردید.

مسئول مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: بیش از ۵۰۰ بسته غذایی هر پک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان نیز در این مدت بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات گروه های جهادی که برای کمک به سلامت جامعه و کنترل بیماری کرونا از طرف گروه های جهادی با همکاری هیئت های مذهبی، خاطرنشان کرد: در همین راستا بیش از ۱۲ هزار عدد ماسک استاندارد سه لایه بین مردم توزیع شد که البته همراه با توصیه های بهداشتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) صورت گرفت.

رحیمی در ادامه از برنامه ریزی گروه های جهادی استان برای فعالیت در مناطق حاشیه نشین شهرهای استان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی که در مناطق حاشیه نشین شهرهای استان خصوصاً در حاشیه شهر ایلام وجود دارد به دنبال تهیه توافقات و تفاهم نامه هایی برای فعالیت در این مناطق در ضمینه اشتغال و رفع معضلات و مشکلات اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، خودکشی و بیکاری هستیم و تلاش داریم با همکاری دولت سیزدهم در این مناطق فعالیت داشته باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز با هماهنگی هیات های مذهبی و گروهای جهادی در امر تهیه موارد بهداشتی و تهیه و پخت غذا اقدامات موثری صورت گرفته است.

مسئول مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین ایلام تاکید کرد: گروه های جهادی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری جهت رفع محرومیت، ساخت منازل محرومین و همچنین کمک مومنانه برنامه های مفصلی دارند

ارسال نظرات
آخرین اخبار