معاون استاندار ایلام:

عبور از بحران کرونا نیازمند همراهی مردم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: عبور از بحران کرونا و پیک پنجم این بیماری منحوس نیازمند اهتمام همگانی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استقبال از تزریق واکسن است.
کد خبر: ۹۳۶۸۰۷۰
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی استانداری، جهانگیر رستمزاد روز جمعه در نشست ستاد کرونا ایوان با تقدیر از زحمات و اقدامات انجام شده فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی و ستاد کرونای ایوان بیان کرد: علی رغم محدودیت اعتبارات، اقدامات قابل توجهی در شهرستان ایوان صورت گرفته که نتیجه همراهی و همکاری دستگاه ها و مردم عزیز شهرستان بوده است.

وی شرط رهایی از بحران کرونا را منوط به همراهی مردم در اجرای دستورالعمل ها و رعایت پروتکل ها عنوان کرد و گفت: با برنامه ریزی دستگاه ها و فراهم آوردن تجهیزات و امکانات، همراهی رسانه ها در فرهنگ سازی و اقناع عمومی می توانیم بر روند افزایشی ویروس کرونا فائق شویم.

 رستمزاد با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل شیوع کرونا، خواستار همکاری دستگاه ها در تجهیز مراکز و همراهی مردم(گروه های هدف) در انجام واکسیناسیون شد.

وی با تقدیر از کادر درمان ایوان، همراهی اصناف و بازاریان و تیم های نظارت و بازرسی شهرستان، خواستار رعایت دستورالعمل ها و نطارت مستمر تا رهایی از وضعیت بحرانی شد.

قدردانی فرماندار ایوان از مردم بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا 

فرماندار ایوان نیز در نشست ضمن ارایه گزارشی از اقدامات دولت در شهرستان ابراز داشت: مردم شهرستان برای مقابله با کرونا همواره بیشترین همکاری را با ستاد کرونا شهرستان داشته و دستگاه های اجرایی و نظارت نیز در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

امیدعلی سبزی افزود: در یک و نیم سال گذشته اقدامات مستمر و متعددی در زمینه مبارزه با کرونا با همکاری مردم و همه مدیران صورت گرفته که این تلاشها همچنان ادامه دارد. 

وی تاکید کرد: با تلاش های دولت اقدامات خوبی در شهرستان به انجام رسیده و همزمان با هفته دولت کلنگ زنی فاز دوم توسعه نهالستان ایوان از ۲۰ پروژه در حوزه های مختلف ساخت مدرسه، شبکه فرعی آبیاری و زهکشی، اجرای طرح هادی ۱۲ روستا، آبرسانی به مناطق عشایری، طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری رونمایی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار