خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

خروج ۵ شهر گلستان از وضعیت قرمز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کاهش بستری های کرونایی در استان خبرداد و گفت: پنج شهرستان گلستان از وضعیت قرمز خارج شده و در وضع نارنجی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۶۸۱۲۷
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهارکرد: روند کاهشی شیوع کرونا در استان آغاز شده و نسبت به ابتدای هفته تعداد بیماران ۵۰۰ نفر کمتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: در حال حاضر هزار و ۴۱۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری بوده که از این تعداد ۲۱۱ نفر در آی سی یو و ۸۶ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی بیان کرد: بر طبق آخرین رنگبندی اعلام شده شهرستان های مراوه تپه، گالیکش، مینودشت، علی آبادکتول و کردکوی از وضعیت قرمز خارج شده و سایر شهرستان ها در وضعیت قرمز هستند.

فاضل با توجه به شکننده بودن شرایط کرونایی در استان، ادامه داد: با ورود سویه های جدید کرونا به کشور، مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

علی باقری، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان گلستان هم اعلام کرد که تاکنون ۵۴۵ هزار و ۶۵۲ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده که ۴۲۸ هزار و ۵۲۴ دوز آن در نوبت اول بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها