خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید محسن حججی به مناسبت هفته دولت

رئیس سازمان بسيج کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی به مناسبت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان با خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دیدار نمود.
کد خبر: ۹۳۶۸۳۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و به منظور قدردانی از تلاش های مجدانه شهدای مدافع حرم، رئیس سازمان بسيج کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی با حضور در منزل پدر شهید محسن حججی ضمن نثار فاتحه به روح بلند این شهید والا مقام، با خانواده معظم این شهید دیدار با آنان گفت و گو کرد.

رئیس سازمان بسيج کارمندان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)،با اشاره به جانفشانی‌ها و دلاوری‌های شهدا و خانواده شهدا، گفت: جانفشانی‌های شهدا و گذشتن از خون خود، جمهوری اسلامی را به یکی از کشور‌های امن و قدرتمند دنیا تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز باید از دستاورد شهدا در جامعه به درستی استفاده نماییم خاطر نشان کرد: با عملکرد درست و روشن، همه مدیران باید تلاش کنند تا بر پایه اصول دینی و مذهبی فعالیت های خود را ادامه دهند و تلاش در این زمینه ضروری می باشد.

 
ارسال نظرات