فرمانده سپاه در دیدار با مدیرکل صدا و سیما مطرح کرد:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت والفجر 8

سردار اکبری در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت تبیین نقش رزمندگان استان در عملیات والفجر8 خبرداد.
کد خبر: ۹۳۶۸۵۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هم اندیشی پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرکل صدا و سیمای استان و فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

مدیر کل صدا و سیمای استان در این جلسه با اشاره به سابقه اجرای برنامه میدانی سال گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: این دیدار انجام شد تا ان شاءالله بتوانیم امسال با شکوه و عظمت و جلوه خاصی هفته دفاع مقدس را برگزار نماییم.

یوسف افشاری نیا افزود: تلاش بر این است که برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال از شبکه استانی جهانبین و شبکه سراسری شما به صورت زنده پخش شود

سردار علی محمد اکبری، در این جلسه با خیرمقدم به مدیرکل صدا و سیما و معاونین ایشان، ضمن تسلیت ایام محرم و صفر،  هفته دولت و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان سلامت و  امنیت و حرم را گرامیداشت و گفت: پیش قدم شدن صدا و سیمای استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت ملت عزیز ایران در مقابل استکبار جهانی و یادآوری رشادت ها و ایثارگری ها و از خودگذشتگی های جوانان این مرز و بوم، بسیار ارزشمند است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس یادآور مقاومت مردم ایران در مقابل تمام دنیا به برکت وجود حضرت امام راحل(ره) و اتکا به قدرت لایزال الهی و عنصر معنویت است.

سردار اکبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز وظیفه ما حفظ ارزش های مقدس نظام جمهوری اسلامی که ما با این ارزش ها زنده هستیم و باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم که این موضوع کمتر از خود شهادت نیست.

وی، با تقدیر از همدلی ، همراهی و هم افزایی بین مجموعه صدا و سیما با سپاه و بسیج استان، گفت: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بیشتر با محوریت تبیین نقش رزمندگان و  مردم استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8 است که یکی از عملیات های موفق دوران هشت سال دفاع مقدس بود و کارنامه درخشان استان چهارمحال و بختیاری و تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در آن قابل طرح است.

سردار اکبری، با اشاره به تاریخچه ای از حضور پرقدرت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات والفجر 8،  جناح داری این عملیات بزرگ را افتخاری برای مردم و رزمندگان استان دانست و گفت: ان شاءالله باید تلاش کنیم این افتخارات را برای نسل جوان تبیین کنیم.

در این جلسه پیرامون برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس هم اندیشی شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.//////////////

ارسال نظرات