خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی خبر داد

حمایت از پروژه‌های مسئله‌محور در استان

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محوری که توسط گروه‌های جهادی مطرح می‌شود، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۱۴
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در برهه های زمانی  مختلف، نشان‌دهنده ظرفیت عظیم این جریان در امر محرومیت زدایی می‌باشد.

وی ادامه داد: در گروه‌های جهادی به ویژه گروه‌های جهادی استان پتانسیلی وجود دارد، که به واسطه آنها به ماموریت اصلی خود در سازمان بسیج سازندگی جامه عمل می‌پوشانند، از طرف دیگر برای رشد و بالندگی نیروهای مستعد کوشیده و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی ایجاد می‌کنند.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه، سازمان بسیج سازندگی برای تقویت و همراهی گروه های جهادی با تمام توان آماده است، اضافه کرد: از گروه‌های جهادی و جهادگران با تمام توان پشتیبانی می‌کنیم.

رحمانی اضافه کرد: مرکز حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی با هدف شناسایی، تقویت و حمایت از گروه های جهادی در سطوح مختلف در حال فعالیت است.

بسترسازی برای مشارکت گروه‌های جهادی در اجرای پروژه‌های مختلف استانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های مسئله‌محور، بسترسازی برای مشارکت گروه‌های جهادی در پروژه های مشخص و تعیین شده مناطق هدف سازمان،  حمایت از گروه های جهادی برای ارائه خدمات به نیازمندان، اجرای طرح شهید سلیمانی و حمایت از گروه‌های جهادی در راستای ارائه خدمات به نیازمندان کشور در بحران بیماری کرونا را مورد اشاره قرار داد.

این مسئول اضافه کرد: گروه‌های جهادی برای دریافت خدمات عمومی اعم از دریافت بسته های معیشتی و حمایتی می بایست از طریق بسیج سازندگی شهرستان خود اقدام کرده و  برای ارائه طرح های مسئله محور و ویژه خود و مشارکت در پروژه های سازمان به صورت مستقیم با مرکز جهادی سازمان ارتباط برقرار کنند.

رحمانی به حمایت از طرح‌ها، پروژه‌ها و ایده‌های مسئله محور اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی می توانند درخواست خود را توسط بسیج سازندگی شهرستان‌ها به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکز حرکت های جهادی سازمان ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار