خبرهای داغ:

پویش نذر زینبی به همت پایگاه حضرت زینب (س) سرخه اجرا شد

همزمان با ماه محرم پویش نذر زینبی با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند به همت پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۴۳
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ماه محرم پویش ها و طرح های مومنانه در قالب های مختلف به همت پایگاه های بسیج در حال برگزاری است.

بسیجیان پایگاه حضرت زینب (س) سرخه در قالب پویش نذر زینبی اقدام به کمک های مومنانه به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا کردند.

طاهره فیض فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) در حاشیه اجرای این پویش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای برپایی و اجرای مداوم رزمایش مومنانه بسیجیان و گروه جهادی این پایگاه اقدامات بسیار زیادی را با یاری خیرین به انجام رسانده اند.

او افزود: از جمله برنامه ها می توان به پیگیری طرح شناسایی بیماران کرونایی، جستجوی خانه به خانه و شناسایی افراد کرونایی می توان اشاره کرد.

فرمانده پایگاه حضرت زینب (س) سرخه در ادامه اضافه کرد: پخت غذا و سرکشی از چهار خانواده کرونایی، تهیه کپسول اکسیژن برای یک خانواده و پرداخت 1 میلیون ریال به یک خانواده کرونایی جهت درمان از دیگر اقدامات در راستای رزمایش مومنانه بوده است.

فیض بیان داشت: تماس تلفنی با خانواده کرونایی جهت مشاوره و کاهش استرس و حفظ آرامش نیز توسط بسیجیان پایگاه انجام شد.

او اذعان داشت: باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و در جهت کاهش آلام و رنج های خانواده ها با یاری خیرین مبلغ 30 میلیون ریال جهت خرید جهیزیه به خانواده نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها