دهمین دوره جایزه ادبی یوسف در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

تبریز- دهمین دوره جایزه ادبی توسط اداره کل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۹۱۹۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دهمین دوره جایزه ادبی یوسف توسط اداره‎کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی در سه محور «دفاع‌ مقدس»، «مدافعان حرم» و «مدافعان سلامت» و در بخش‌های بزرگسالان، نوجوان و ویژه داستان شهیدان برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد ادبی، عدم چاپ و انتشار داستان‌‌های ارسالی در کتاب مستقل، یا مشترک و یا نشریه‌ای، ارسال آثار به صورت تایپی در قالب فایل ورد به دبیرخانه جشنواره، توجه به ویژگی‌های بومی هر استان، پرداخت به حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان هر استان در عملیات‌ها و یگان‌ها، امتیاز ویژه برای استفاده از زبان و گویش‌های محلی، درج نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان درج شده شرایط اعلامی برای مشارکت در دهمین دوره جایزه ادبی است.

همچنین داستان‌های منتخب در استان‌ها، برای انتخاب آثار برتر در بخش دبیرخانه ملی ارسال خواهد شد و آثار برتر هر سه بخش ویرایش شده و در مجموعه‌های جداگانه چاپ شده و در مراسم پایانی توزیع می‌شوند.

برای نفر اول چهارمیلیون تومان، نفر دوم سه میلیون تومان، نفر سوم دو میلیون تومان و برای نفرات چهارم تا دهم هر کدام یک میلیون تومان جایزه در نظر گرفته شده است.

31 شهریور آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس استان آذربایجان شرقی، تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید «حمید باکری»، انتهای خیابان استاد معین و یا به آدرس اینترنتی defa.tabriz10@gmail.com ارسال کنند.

ارسال نظرات