خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری سارقان در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از افزایش ۲۱  درصدی دستگیری سارقان و ۵ درصدی کشف انواع سرقت‌ها، در پنج ماهه گذشته از سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۰۲۱۶
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
افزایش ۲۱ درصدی دستگیری سارقان در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برقراری امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهرستان بهار، اجرا می‌شود.

وی، مشارکت و همراهی مردم با پلیس در انجام اقدامات انتظامی را عاملی مهم در پیشگیری از وقوع جرایم دانست و افزود: این همراهی و مشارکت، باعث دلگرمی پلیس و تلاش مضاعف برای اجرای خدمت بی منت در سطح جامعه است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پنج ماهه گذشته امسال، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به عنوان یکی از اولویت‌ها در دستور کار پلیس بوده، خاطرنشان کرد: افزایش پنج درصدی کشفیات سرقت و افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان، از نتایج مثبت این طرح بوده است.

وی گفت: اقتدار، امنیت و سلامت به عنوان مولفه‌های اصلی نظام اسلامی بوده و نیروی انتظامی به عنوان عامل اصلی تحقق مولفه اقتدار و امنیت، در کنار حافظان سلامت در جامعه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

*دستگیری ۲ سارق در بهار

نوری با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت مهمترین وظیفه و اولویت کاری پلیس بهار است.

وی افزود: با توجه به وقوع سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات پلیسی، ۲ متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مدارک و مستندات، به سه فقره سرقت اماکن خصوصی باغات و مزارع کشاورزی اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*توقیف ۲ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی در بهار

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی، یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را متوقف کردند.

نوری افزود: با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار