الگوی زیربنایی تمدن اسلامی، محله اسلامی است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه آستارا تعالی و قرب الهی انسان‌ها از سه محور اصلی تربیتی که همانا مادر در خانه، معلم در مدرسه و علما و روحانیون در مساجد هستند انجام میگیرد.
کد خبر: ۹۳۷۰۴۴۰
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، سرهنگ بهزاد قنبری صبح امروز در مراسم جشنواره مالک اشتر بسیج در سالن همایش این ناحیه، با اشاره به فداکاری‌ها و جهاد فی سبیل الله بسیجیان در سال گذشته اظهار کرد: همه پایگاه‌ها و همه بسیجیان اسوه هستند و باید قدرشناس زحمات این عزیزان بود.

وی با اشاره به چگونگی سبک زندگی و تربیت اسلامی افزود: تعالی و قرب الهی انسان‌ها از سه محور اصلی تربیتی که همانا مادر در خانه، معلم در مدرسه و علما و روحانیون در مساجد هستند انجام میگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان مراحل نظام اسلامی در گام دوم انقلاب گفت: مرحله اول خودسازی، پس از آن جامعه پردازی و سپس تمدن سازی است که این مراحل تحقق نخواهد یافت مگر به لطف زیربنای آن که همان محله اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در پایان این مراسم، پایگاه شهید فیض اللهیان از حوزه مقاومت بسیج شهید برنج‌چی شهر لوندویل که پایگاه اسوه شهرستان انتخاب شده بود به عنوان پایگاه اسوه استانی انتخاب و به مرحله کشوری این جشنواره معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات