خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

روحانیت اصیل و انقلابی باید به جامعه معرفی شود

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید روحانیت اصیل و انقلابی به جامعه معرفی شود، گفت: روحانیت اصیل ثابت کرده است که هیچ‌گاه به دنبال منافع مادی خود نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۷۰۷۹۱
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

روحانیت اصیل و انقلابی باید به جامعه معرفی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه شورای هماهنگی روحانیت دفاع مقدس استان همدان، اظهار داشت: باید روحانیت اصیل و انقلابی به جامعه معرفی شود؛ روحانیت اصیل ثابت کرده است که هیچ‌گاه به دنبال منافع مادی خود نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کسی دنبال این باشد که به اسم و رسمی برسد، این به طور قطع خیانت به اسلام، انقلاب و مردم است، افزود: روحانیت اصیل در طول تاریخ ثابت کرده که هیچ‌گاه دنبال منافع شخص نبوده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به این سخن شهید بهشتی که «ما عاشقان خدمتیم، نه تشنگان قدرت» مطرح کرد: این شعار در طول تاریخ در میدان عمل توسط روحانیت اصیل ثابت شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مثبت روحانیت در جامعه و در بین مردم، باید بیان و ترویج شود، گفت: گاهی از اوقات به دلیل اخلاص برخی از روحانیون و اینکه احساس کنند با خلوص منافاتی دارد، اقدامات صورت گرفته بیان نمی‌شود بنابراین ما موظف هستیم تا در حوزه مستندسازی و و تبلیغ این اقدامات ورود کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه جامعه باید با حقیقت عملکرد روحانیت اصیل آشنا شود، ادامه داد: متاسفانه با کتمان و عدم بیان اقدامات و فعالیت‌های روحانیون، گاهی اوقات این فعالیت‌ها معکوس نشان داده می‌شود و آنچه که واقعیت است را نشان نمی‌دهند.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت نویسندگان و فعالان این عرصه می‌توان نه تنها اقدامات و تلاش‌های روحانیت در دفاع مقدس و دوران انقلاب، بلکه فعالیت‌های موفقی که در عرصه‌های گوناگون توسط طلاب صورت گرفته را منتشر کرد.

امام جمعه همدان با این توضیح که حضرت امام(ره) واقعا با مجاهدت خود با باز کردن کوچه بن بستی، مسیر انقلاب را فراهم کرد، گفت: در رأس این مسیر و در دوران دفاع مقدس این روحانیت بودند که با تمام وجود حاضر بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار