حجت الاسلام سلیمانی:

صحیفه سجادیه از بزرگترین و غنی‌ترین گنجینه حقایق و معارف الهی است

سلیمانی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه میبد، همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در جمع بسیجیان و نمازگزاران روستای درین میبد حاضر و به ایراد سخن در مورد ابعاد زندگی امام سجاد (ع) پرداخت.
کد خبر: ۹۳۷۰۸۵۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت الاسلام سلیمانی، مسئول دفتر نمایندگی ناحیه میبد، با حضور در جمع بسیجیان و نمازگزاران روستای درین؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام سجاد (ع) در رابطه با شخصیت و ابعاد مبارزاتی این امام مطالبی را بیان کردند.
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره با این که امام سجاد (ع) در آن دوران اختناق، از سوی حاکمان اموی همواره تحت نظر بود و تمامی رفتار و آمد و شد حضرت را شدیدا تحت کنترل قرار می‌دادند و به تعبیری آن بزرگوار را خانه نشین کرده و در خانه ایشان را به روی شیعیان بسته بودند و نمی‌گذاشتند مردم به راحتی از معارف الهی امام (ع) استفاده نمایند، افزود: در آن زمان، امام سجاد (علیه‌السّلام) تنها سلاح برنده و مؤثر خود در برابر سیل هجوم ظلم و تعدی و انحراف حاکمان وقت را دعا و مناجات دانسته و رسالت الهی و نورانی خود را در قالب دعا متبلور ساخت. بی شک تاثیر دعا در آن شرائط زمانی حتی از جهاد با شمشیر و نبرد با سلاح گرم مؤثرتر بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار