خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

بزرگ‌ترین امر به معروف خدمت به مردم است/فعالیت ۷ هزار پایگاه بسیج در ادارات

کبودراهنگ- مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: بزرگ‌ترین امر به معروف خدمت به مردم است و  خدمت صادقانه به مردم همانند عبادت است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۱۰۰۹
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
بزرگ‌ترین امر به معروف خدمت به مردم است/فعالیت ۷ هزار پایگاه بسیج در اداراتبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هیئت اندیشه ورز بسیج ادارات شهرستان کبودراهنگ با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور، مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان، فرماندار، مسئول بسیج ادارات شهرستان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت ادارات کبودراهنگ در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در این نشست اظهار داشت: بزرگ‌ترین امر به معروف خدمت به مردم است و  خدمت صادقانه به مردم همانند عبادت است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

فضل اله کفیل افزود: همه ما کارگزاران باید در کار‌ها آیه ۴۱ سوره مبارک حج را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی ابراز داشت: در حال حاضر ۷ هزار پایگاه مقاومت بسیج در ادارات تشکیل شده و ۶۰ درصد کارمندان کشور عضو بسیج هستند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تاکید کرد: روزانه ۴ میلیون نفر در کشور به دستگاه‌های اداری دولتی و شبه دولتی مراجعه می‌کنند و یکی از راه‌های پاسخگویی بهتر به مردم، از طریق اجرای میز‌های خدمت جهادی در ادارات است.

وی عنوان کرد: بسیج ادارات به صورت خاص و وظیفه‌ای برای خود طراحی کرده که خدمات اداری را به صورت آسان به مردم ارائه و سلامت اداری در دستگاه‌ها تضمین شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات