خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

هدف بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور بااشاره به نقش‌آفرینی بسیج ادارت در کارآمدسازی نظام اداری کشور گفت:هدف ما در بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم است.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۸۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

هدف بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، فضل اله کفیل در جمع مسئولین شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج ادارت در کارآمدسازی نظام اداری کشور اظهار کرد: هدف ما در بسیج ادارات ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی بی‌منت و جهادی و افزایش میزان رضایت‌مندی مردم است.

وی با تشریح نقش بسیج در عرصه‌های مختلف با بیان اینکه بسیج همواره آماده کمک به دولت‌ها بوده است، گفت: در سال‌های اخیر شاهد ریزش سرمایه اجتماعی در کشور بودیم که امیدواریم با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی بتوانیم آنان را برگردانیم و نزدیکی و همراهی بیشتری بین مجموعه دیوانی کشور و مردم که بزرگ‌ترین سرمایه و ولی نعمت ما هستند ایجاد کنیم و رضایت مردم حاصل شود که به طور قطع رویکرد کلی نظام این چنین است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی زمینه مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج فراهم شده است،عنوان کرد: امیدواریم با تغییر دولت شاهد حرکت گسترده جهادی در سطح کشور باشیم.

 وی با تقدیر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای  باور و ارج نهادن به کار ارزشی بسیج تصریح کرد: امروز رویکرد بسیج همین اقدامی است که شما انجام داده و دنبال می‌کنید.

کفیل با بیان اینکه امروز در مجموعه های شرکت توزیع نیروی برق، مردم نسبت به دیگر دستگاه‌های خدماتی، کمترین زحمت را دارند، اضافه کرد: مردم بدون هیچ گونه زحمتی به راحتی از خدمات شرکت برق استفاده و بهره می‌برند.

وی با اشاره به برنامه قطعی برق در کشور طی ماه‌های اخیر، با بیان اینکه این خاموشی‌ها موجب نارضایتی مردم شد، گفت: در این تلخ کامی‌ها کل مجموعه حاکمیت اجرایی و قوه مجریه مورد خطاب جامعه بودند چراکه دستگاه اجرایی کشور باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام می‌داد تا این اتفاقات رخ ندهد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور تاکید کرد: باید برای مردم تبیین می‌شد که شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان‌ها نسبت به قطعی برق نقشی ندارند بلکه به دلیل پیک مصرف، کمبودها بین استان‌ها سرازیر می‌شد ودستگاه های استانی از جمله شرکت توزیع نیروی برق کمترین نقش را در اعمال خاموشی داشتند.

وی در ادامه سخنان خود با تبیین مهم‌ترین مسئولیت و مأموریت سازمان بسیج ادارات و کارمندان اظهار کرد: امروز رویکرد اصلی بسیج ادارات در خصوص دستگاه‌های خدماتی ارتقا خدمت و افزایش رضایمندی مردم است و بسیج معین و یاوری در ارتقای خدمتگزاری به مردم با کمترین هزینه و توجه به سلامت اداری است.

کفیل برگزاری میز جهادی خدمت، نظام مسائل و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی را ابزارهای مهم سازمان بسیج ادارات و کارمندی به منظور دست‌یابی به اهداف در ارتقای خدمت و افزایش رضایتمندی مردم نام برد و بیان کرد: باید در تمام دستگاه‌ها و ادارات خدمتی صادقانه به مردم ارائه داد و بسیج در این راستا در کنار دستگاه‌ها و ادارات نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی در توضیح نظام مسائل به عنوان یکی از ابزارهای مهم  به منظور انجام ماموریت بسیج ادارات عنوان کرد: نظام مسائل  به این است  که مدیر دستگاهی اولویت‌بندی برای تعادل بخشی به خدمت را از بسیج دریافت کند و بسیج با استفاده از پایش، وضعیت دقیقی را از استان ازریابی کرده باشد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور اضافه کرد: معین بودن برای خدمت در یک دستگاه تخصصی همچون شرکت توزیع نیروی برق از این مقوله‌ها است که ما باید یک نظام مسائل دقیقی داشته باشیم و نسبت به مسائل و موضوعات اشراف کامل داشته باشیم که به همین منظور شورای پایگاه‌های بسیج ادارات جزو متخصصین هستند و به موضوع اشرافیت کامل دارند.

وی فضای مجازی را به عنوان یکی دیگر از ابزارهای بسیج ادارات برای دست یابی به اهداف دانست و اظهار کرد: امروز فضای مجازی به عنوان یک ابزار بسیار بزرگ در اختیار مدیران است و مدیری بُرد و پیشرفت خواهد داشت که ظرفیت بالاتری ایجاد کرده باشد؛ ما این را پذیرفتیم و در پایگاه‌های بسیج سامانه‌هایی را در فضای مجازی تعریف کردیم تا کار را پرقدرت انجام داده و یک جامعه هدف گسترده را تحت پوشش قرار دهیم.

کفیل اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق همان گونه که در فضای خدماتی سامانه «برق من» را راه‌اندازی کرده است باید در فضای غیر خدماتی نیز اینچنین سامانه‌هایی را راه‌اندازی و از این ظرفیت پرقدرت استفاده  کند.

وی با بیان اینکه باید مردم حس کنند که طبیب دوار هستیم به اهمیت میز جهادی خدمت اشاره کرد و یادآور شد: میز خدمت از مصادیق طبیب دوار است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور افزود: برگزاری میز جهادی خدمت برای دسترسی آسان مردم و ارائه خدمات به ارباب رجوع است که تنها به داخل دستگاه‌ها مربوط نمی‌شود بلکه با توجه به سخت بودن دسترسی شهروندان به مسئولین به خصوص در مناطق روستایی و در نقاط دورافتاده و کم‌برخوردار و حاشیه اهمیت میز‌های خدمت مشخص می‌شود که بسیجیان با برگزاری میز خدمت جهادی به دنبال ارائه خدمت و ایجاد رضایتمندی بین مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه ریزش سرمایه های اجتماعی به دلیل نارضایتی ها و نگرفتن خدمت است، خطر نشان کرد: باید با برگزاری میز‌های خدمت جهادی بین مردم و مدیران دستگاه‌ها حلقه واسط شد تا تسهیل در انجام کارها صورت پذیرد که در این صورت رضایتمندی مردم را نیز در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار